گاهی برای ماندن باید رفت...

خرید بک لینک

بسم رب الکهیععص

گاهی برای ماندن باید رفت...

زمین را شعله زد درزمان باید تفت

گاهی امان خواستن شروع یک فتنه است

تا سر بگردانی ببنی همان سر از تن رفته است

صحبت از دست وسرو داس نیست

صحبت از مشک پاره و عباس نیست

صحبت از عشق وجنون واصغر ولیلاست

گر عاشقی بدان مکر لیلی مکر عمروعاص نیست

آری نیزه می رود در گلو

ولی او قرآن دارد در بغل

حساب اکرم الکاتبین واضح روشن است

آن که گوید اقرأ یعنی بخوانم اندرغزل

ورنه چرا گویند مفسر الشعق فقط حسین است وتو بس

نجوای لب اسیران دمشق فقط حسین است وتو بس

23/7/95

عاشورا حسین علیه السلام

یادداشت های آیدین نعمتی منصور...

ما را در سایت یادداشت های آیدین نعمتی منصور دنبال می‌کنید

برچسب: گاهی برای ماندن باید رفت,گاهي براي ماندن بايد رفت, نویسنده: بازدید: 205 تاريخ: چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 23:57

صفحه بندی